پرسش مهر 97-98 رئيس جمهور تحقيق پرسش مهر 99-98 آيا محيط مدرسه دلپذير، دلخواه و شاد است


يکي از فراخوان‌ها و همايش‌هايي که در سال تحصيلي 98-99 نيز همانند سال‌هاي گذشته برگزار مي‌گردد پرسش مهر 98-99 رئيس جمهور است. امسال نيز همانند قبل رئيس جمهور محترم پرسش مهر 99-98 رئيس جمهور را در رابطه با مسائل روز جامعه براي قشر فرهنگي و دانش‌آموزان مطرح کرده است.تحقيق پرسش مهر 99-98 آيا محيط مدرسه دلپذير، دلخواه و شاد است


حسن روحاني پرسش مهر سال تحصيلي 99-98 را به موضوع وضعيت محيط مدارس اختصاص داد و از دانش آموزان سوال کرد: «محيط مدرسه از نظر شما چگونه است؟»


رئيس‌جمهور همزمان با آغاز سال تحصيلي 99-98 در پرسش مهر امسال از دانش‌آموزان خواست تا نظر خود را درباره محيط مدرسه مطرح کنند و بگويند که دولت، معلمان و خانواده‌ها براي دلپذيرتر و شادتر شدن محيط مدارس چه کاري بايد انجام دهند.


به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني رئيس‌جمهور در آيين بازگشايي مدارس و آغاز سال تحصيلي جديد که در مدرسه دخترانه شاهد حضرت خديجه (س) منطقه تهران برگزار شد، پرسش مهر سال تحصيلي 99-98 را به موضوع وضعيت محيط مدارس اختصاص داد و از دانش آموزان سوال کرد: «محيط مدرسه از نظر شما چگونه است؟»


هر ساله رئيس جمهور با هدف پرورش روحيه پرسشگري و توانايي نقد و تحليل پديده‌ها، ايجاد تعامل بيشتر ميان معلمان و دانش‌آموزان، ايجاد نشاط، شادابي و تحرک بيشتر در مدارس، ترويج و تقويت امر تحقيق و پژوهش در آموزش و پرورش، گسترش و تقويت فعاليت‌هاي گروهي و کشف، رشد و پرورش استعداد‌هاي بالقوه در مراسم گشايش مدارس و آغاز سال تحصيلي جديد خطاب به دانش‌آموزان کشور، پرسشي با عنوان «پرسش مهر» مطرح مي‌کند


* پرسش مهر از چه زماني آغاز شد؟


همزمان با آغاز سال تحصيلي 77ـ1376 پرسش مهر: تحقيق پرسش مهر 99-98 آيا محيط مدرسه دلپذير، دلخواه و شاد است


توسط رئيس جمهور وقت در قالب طرح بنمار مطرح شد و وي ضمن ترغيب دانش‌آموزان به تفکر و تامل بيشتر پيرامون موضوعات مهم و اساسي کشور و انقلاب، از آنان خواست راه‌حل‌هاي اساسي خود را به مسئولان ارائه دهند.


دومين پرسش مهر در سال 80ـ1379


با دو پرسش مهر شامل «دين و آزادي در قانون اساسي که روح ملت و اساس وحدت ملي است، چه جايگاهي دارد؟» و «با گفت‌وگوي تمدن‌ها چگونه مي‌توانيم جهاني زيباتر و انساني‌تر بسازيم؟» مطرح شد.


سومين پرسش مهر در سال تحصيلي 82ـ1381


با طرح 3 پرسش مهر شامل «راز و رمز انحطاط تمدن بزرگ ايران اسلامي و طرز تلقي منفي جهان نسبت به آن چيست؟»، «انقلاب اسلامي در گشودن راه رهايي از اين نگون‌ساري چه نقشي داشته است؟» و «براي رساندن کشور و ارتقاي ملت به جايگاه شايسته و واقعي خود در جهان امروز و تاريخ چه بايد کرد؟» برگزار شد.


در چهارمين پرسش مهر در سال 83ـ1382


دو پرسش مهر شامل «در جهان به هم پيوسته امروز چگونه مي‌توان با پرهيز از تنش‌هاي جهاني و دستيابي به پيشرفت‌ همه جانبه و پايدار، هويت ديني و ملي خود را حفظ کرد» و «موانع مهرورزي و عوامل خشونت اعم از ترور و جنگ در عرصه‌ جهاني چيست و مبارزه با آنها و حرکت به سوي صلح مبتني بر عدالت چگونه ميسر است؟» مطرح شد.


 


پرسش مهر پنجم در سال 84ـ1383


برگزار شد و 4 پرسش مهر شامل «نسبت رشد عقلاني، آزادي، برابري و اخلاق در نظام «داد بنياد» مهدوي مورد انتظار ما چگونه است؟


پرسش مهر ششم در سال تحصيلي 85ـ1384


شامل پرسش مهر  «چرا عدالت زيباست و رابطه عدالت با پيشرفت کشور چيست؟»


هفتمين پرسش مهر در سال 86ـ1385


مطرح شد و شامل پرسش مهر  «نقش مهرورزي در پيشرفت و تعالي جامعه چيست؟»


سوالات پرسش مهر هشتم در سال تحصيلي 87ـ1386


شامل پرسش مهر  «عواملي که ما را در مسير پيشرفت همه جانبه قرار مي دهد، چيست؟»


در پرسش مهر نهم در سال 88ـ1387


پرسش مهر شامل «چه کنيم که خدمتگزار خوبي باشيم؟»،


پرسش مهر دهم در سال تحصيلي 89ـ1388


پرسش مهر که شامل «رابطه علم با رشد، کمال و پيشرفت انسان چيست؟»


در پرسش مهر يازدهم که در سال 90ـ1389


پرسش مهر مطرح شد و رئيس‌جمهور از دانش‌آموزان پرسيد «تصويري که از آينده ايران در ذهن شماست، چيست و دوست داريد ايران به کجا برسد؟».


در پرسش مهر دوازدهم که در سال 91ـ1390


پرسش مهر مطرح شد، از دانش‌آموزان سوال شد: « اگر شما دانش‌آموزان به جاي رييس‌جمهور بوديد براي ساختن ايران و اعتلاي نام ملت ايران و امور کشور چه مي‌کرديد و اولويت شما چه بود؟»


در سال تحصيلي 92ـ1391 پرسش مهر سيزدهم


پرسش مهر مطرح شد و رئيس‌جمهور از دانش‌آموزان پرسيد: «سوال امسال من از شما اين است که مي‌خواهيد در آينده چه کار کنيد، اهداف شما چيست و براي جامعه و مکتب خود زندگي و زندگي جاويدان آينده چه برنامه‌اي داريد؟».


در پرسش مهر چهاردهم که در سال تحصيلي 93-1392


پرسش مهر مطرح شد، خطاب به دانش آموزان اين سوال را مطرح کرد که «اگر پدر شما رئيس جمهور باشد چه اقدامي به او توصيه مي کنيد تا بتواند اعتدال و ميانه روي را در همه ابعاد زندگي بگستراند؟»


پرسش مهر پانزدهم که در سال 93ـ1393


پرسش مهر مطرح شد اين بود، «عزيزانم ايران ما با مشکل جدي کمبود آب روبروست. هر کدام از ما چگونه از آب هاي ايران مي توانيم بهتر نگهداري و استفاده کنيم؟».


در پرسش مهر شانزدهم که در سال تحصيلي 95ـ1394


پرسش مهر مطرح شد، رئيس جمهور از دانش‌آموزان سوال کرد: «به نظر شما دانش‌آموزان عزيزي که سرمايه اصلي کشور ما هستيد چه فرصت هاي جديدي از لحاظ علمي، فناوري، دانش، اقتصادي و روابط ما با همسايگان و همچنين با دنيا به وجود آمده است؟


پرسش مهر بيستم


رئيس‌جمهور در تکميل پرسش مهر خود از دانش‌آموزان سراسر کشور سوال کرد: دولت، معلمان و خانواده‌ها براي دلپذيرتر و شادتر شدن محيط مدارس چه کاري بايد انجام دهند؟


پرسش مهر که رئيس جمهور امسال مطرح کرد، بيستمين پرسش مهر و هفتمين پرسش مهر است که روحاني طرح مي‌کند.


بهترين نمونه هاي داستان, شعر, نمايشنامه, انشا و مقاله و تحقيق براي پاسخ به پرسش شماره 20 – سالتحصيلي 98-99 مقاله| تحقيق| انشا| داستان| شعر| نمايشنامه پرسش مهر 98 دانلود مقاله پرسش مهر 98


لينک هاي دانلود:



  • لينک شماره 1


  • لينک شماره 2


  • لينک شماره 3


  • لينک شماره 4

دانلود مقاله پرسش مهر 98 - بخشنامه پرسش مهر

مقاله پرسش مهر 99-98 رئيس جمهور

مقاله در مورد پرسش مهر 98-99

پرسش مهر 98-99 | ارائه انواع مقاله و داستان و انشا و ساير آثار

طرح درس قرآن دوم ابتدايي درس بخوريد و بياشاميد

طرح درس سالانه بررسي کتاب درسي علوم تجربي پايه ششم

طرح درس روزانه رياضي حسابان درس معادلات مثلثاتي سوم دبيرستان

مهر ,سال ,پرسش ,تحصيلي ,دانش‌آموزان ,جمهور ,پرسش مهر ,در سال ,سال تحصيلي ,رئيس جمهور ,از دانش‌آموزان ,محيط مدرسه دلپذير، ,مدرسه دلپذير، دلخواه ,محيط مدارس اختصاص

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آپشن خودرو | استریو آرام دانلود رایگان نمونه سوالات پاورپوینت فنی حرفه ای با جواب رویاهای سفید نسل سکوت عریضه sammoradi هموار کنکور امداد خودرو تبريز - امداد خودرو ارس تبريز - يدک کش در تبريز کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی دانلود مقاله فارسی